.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مكان احداث پالايشگاه بهشهر نامناسب است

رئيس سازمان محيط زيست گفت: مكان فعلي انتخاب شده براي احداث پالايشگاه بهشهر نامناسب است. 

محمدجواد محمدي‌زاده شب گذشته در بخش دوم حضور خود در كارگروه سلامت استان مازندران به اصرار بعضي‌ها براي احداث پالايشگاه در حسين آباد بهشهر اشاره كرد و بيان داشت: مكان فعلي انتخاب شده براي احداث پالايشگاه بهشهر نامناسب است و اصرار براي احداث پالايشگاه در اين نقطه موجب خسارت جدي به محيط زيست مي‌شود.
وي به وجود انواع گونه‌هاي گياهي در كشور اشاره كرد و اظهار داشت: از 9 هزار نوع گونه گياهي كه در جهان وجود دارد بيش از 2 هزار و 300 گونه آن در ايران موجود است كه حدود يك هزار و 500 گونه كمياب نيز در كشور ما مي‌رويد.
معاون رئيس جمهور، ايران را جزء 10 كشور برتر به لحاظ وجود گونه‌هاي گياهي معرفي كرد و بيان داشت: همه بايد مراقب باشيم تا انواع گونه گياهي موجود در كشور حفظ شود.
رئيس سازمان محيط زيست خواستار حمايت از پژوهشگران و دانشجويان كشور براي انجام كارهاي مطالعاتي و تحقيقاتي شد و تاكيد كرد: نوعي غارت‌گري در حال حاضر در جهان رواج پيدا كرده كه آثار و تحقيقات دانشمندان توسط كشورهاي ديگر خريداري مي‌شود و به نام كشور خريدار در جهان معرفي مي‌شود.
محمدي‌زاده در ادامه تذكرات زيست محيطي خود وارد بحث مكانيزم كشاورزي در كشور شد و با انتقاد از استفاده نامناسب از سموم كشاورزي و حشره‌كش‌ها افزود: مديريت مصرف بر نحوه استفاده از سموم كشاورزي در كشور وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: كشاورزان براي استفاده از سموم معيار مشخصي ندارند و سموم بدون نظارت مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
معاون رئيس جمهور خواستار نظارت شوراي سلامت استان مازندران بر روند امحا و نابودسازي داروهاي تاريخ گذشته در استان شد و تاكيد كرد: اين شورا بر روش استفاده كشاورزان از سموم كشاورزي مراقبت كند.
وي به تصميم جدي دولت بر ساماندهي فاضلاب‌ها اشاره نمود و تاكيد كرد: يكي از راه‌حل‌هاي ساماندهي فاضلاب جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز به ويژه در مازندران است كه حدود و مرز شهرها در استان با رشد فعلي ساخت و ساز مشخص نيست.
معاون رئيس جمهور در پايان خواستار نظارت بيشتر مسئولان استاني در مورد ساخت و سازهاي بي‌مورد در استان شد.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.